مجید جهانپور : هواداران ، داماش را تنها نگذارند / کادر فنی نیاز به حمایت دارد

 

 

 

مجید جهانپور با اشاره به نتایج باشگاه داماش در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: داماش به لحاظ نتیجه‌گیری نتوانسته است انتظارات هواداران را برآورده کند اما باید در نظر داشت که برای کسب موفقیت داشتن انگیزه‌های مختلف کمک می‌کند.

وی افزود: در دنیای فوتبال امروز مسایل مالی روی موارد انگیزشی بازیکنان بیشترین تأثیر را دارد و این مشکلات مالی مانع از ایجاد انگیزه لازم شده است.

سرمربی اسبق باشگاه پگاه گیلان با بیان اینکه مشکلات مالی کار را برای کادر فنی سخت می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر به لحاظ مالی باشگاه بدهکار باشد و شرایط بازیکنان تأمین نشود به تدریج نظم و انضباط زیر سئوال می‌رود و شرایط کار و فعالیت سخت می‌شود.

وی داماش و ملوان را همواره با مشکلات مالی مواجه دانست و تصریح کرد: امیدواریم با برطرف شدن این مشکلات شاهد کسب نتایج خوبی در هفته‌های آینده از این تیم‌ها باشیم.

جهانپور نتیجه‌ نگرفتن داماش را مانع ارائه بازی‌های خوب به لحاظ تاکتیکی شاگردان ناظمی ندانست و یادآور شد: در بازی با استقلال، داماش بازی خوبی را ارائه داد و در نیمه دوم این بازی همه دیدند که داماش فشار خود را بیشتر کرد و تلاش زیادی انجام داد و حقش باخت نبود.

 وی اضافه کرد: این مسایل نشان می‌دهد که این تیم می‌تواند در هفته‌های آینده با کسب نتایج لازم جبران کند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، با اشاره به حمایت از کادر فنی داماش، متذکر شد: افشین ناظمی نخستین فصلی است که به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کرده، بنابراین نیاز به حمایت دارد.

وی از هواداران داماش خواست این تیم را تنها نگذارند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ا 12:6 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.